De volgende dagen - Reisverslag uit Mukdahan, Thailand van alfred stoefzand - WaarBenJij.nu De volgende dagen - Reisverslag uit Mukdahan, Thailand van alfred stoefzand - WaarBenJij.nu

De volgende dagen

Door: Metalfred

Blijf op de hoogte en volg alfred

24 December 2017 | Thailand, Mukdahan

Geachte volgers,
Vanmiddag gearriveerd in Mukdahan dat ligt in de Isan tegen de mekong rivier.
Hier aangekomen rond de klok van 14.30uur na een busreis van ong 4,5 uur(280 km).
Bij het busstation aangekomen ff via mapps.me gekeken hoever het was naar de homestay die ik in de bus geboekt had. 4g is hier echt top op mn thaise sim. Afijn niemand daar wist waar het was of had er ooit van gehoord. Toch iemand gevonden ik de tuktuk in en daar gingen we onderweg wel meekijkend als het goed ging. Op een gegeven moment maajt de tuktuk een u turn ik nono not good, wat bleek ik moest verder in een shongtaew afijn dat ging ook weer niet door want die wisten het ook niet.
Plots zegt een vrouw in eens dat zij engels kon ik haar mn telefoon gegeven en laten bellen naar de homestay. Wat bleek dat nummer was van een ander hotel haha gvd booking.com.
Afijn ikzelf had de dikste schik want ik had alles al gauw geannulleerd in die tijd. Toch weer verder met een tuk tuk het was nog maar 1 km en warempel we gingen op aanraden van mij een doodlopend straatje in en daar was het.
Wat een superleuke overnachting, helaas slecht engels maar we zijn eruit gekomen. Mijn kleren worden ook weer ff gewassen.
Ze hebben hier een mountainbike staan daar ff een stuk mee getourt langs de mekong.

Ik ben hier gekomen via Khon Kaen wat een grote stad. Ook daar smiddags rond gelopen en gefietst. Mij veel te druk en savonds veel oude blanke mannen met veel te jonge thaisen.
Afijn genoeg andere dingen te zien.

Ik denk dat ik hier 2 nachten blijf en dan verder noordelijker ik denk toch nog ff bij een collega aan die daar bij zn thaise vriendin is ben toch wel ff nieuwsgierig.

Ik kap er maar weer is mee.
Tot de volgende...
Alfred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alfred

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 18454

Voorgaande reizen:

16 December 2018 - 03 Januari 2019

Thailand dec 2018

18 December 2017 - 26 Januari 2018

Thailand

03 September 2016 - 25 September 2016

Zuid Korea

10 December 2011 - 09 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: