Phimai - Reisverslag uit Phimai, Thailand van alfred stoefzand - WaarBenJij.nu Phimai - Reisverslag uit Phimai, Thailand van alfred stoefzand - WaarBenJij.nu

Phimai

Door: Metalfred

Blijf op de hoogte en volg alfred

22 December 2017 | Thailand, Phimai

Hallo iedereen,
Ik hoop dat het nu goed gaat want ik en deze site lijkt wel oorlog :).
Afijn ik ben in Phimai na een busrit incl overstap in Korat van 3 uur. Phimai staat bekend om zn oude khmer tempels. Vanmiddag daar rondgestruind. Het deed me er denken aan mijn reis in Cambodja in 2009.

Ik voeg nog ff mijn complete verhaal van gister toe.
Goedendag allen.
Ik zit nu in Pak Chong vandaag een dag in Khao Yai national park door gebracht.
Vanmorgen om 6 uur dr uit en om half 7 ontbijt om romd de klok van 7 richting het park. Ik ziet hier trouwens bij een Duitser die het guesthouse en de tours runt, dus je raad het al ik was met 9 Duitsers en 1 Deense. Altijd beter dan Hollanders
Goedendag allen.
Ik zit nu in Pak Chong vandaag een dag in Khao Yai national park door gebracht.

Dat lukt dus wederom niet kut site sturen ze mij een backup waar wel alles opstaat dat kopie en plak ik en wederom alleen dit stukje.
Ok nog 1 poging met het ontbrekende stuk.

Afijn tegen 8 waren we er onderweg wildlife spotten o.a toekan, gibbons , varanen , herten en andere apen ook wel mensem genaamd. Helaas geen olifanten gezien.
Verder nog 2 watervallen bezocht waaronder 1 die bekend is uit de film the Beach, zegt mij niks! De andere was mooier maar ook een stevige wandeling van 2 km heen en terug. Dat was het wel waard.
Verder nog 3 km door de jungle gewandeld ong 5 km Bloedzuigers sokken aan.
Gister hier heen gegaan met de bus vanuit Bangkok ongeveer 3,5 uur, met de taxi naar het busstation in Bangkok gegaan.
Ik was daar om 8.0 want ik had gelezen om elk half uur een bus afijn ik reis met een oude lonely planet dus dingen veranderen. Om 9.45 vertrokken we, wel in een local bus dus verder geen blanke.
In Pak Chong opgepikt door Mike zn vrouw en om 15 uur op pad. Naar o.a een grot waar miljoenen vleermuizen tegen zonsondergang uitvliegen wat een mooi gezicht. Verder vond ik de rest weinig voorstellen.
Tegen 19 terug hapje eten en wat drinken en om 22 op bed.

De reis verder is ook goed verlopen na 26 uur reizen stond ik om ongeveer 17 uur in Bangkok bij het hotel. Lekker rustig eerste avondje gehad.
Overdag lekker qua temperatuur snacht koelt het goed af.

Morgen vertrek ik naar waarschijnlijk Phimai.

Ik heb het goed naar mijn zin.

Tot de volgende update.

• 24 December 2017 - 15:05

Joke:

Hey Alfred Goed te horen dat je zo geniet
    Leuk om jou verslagen te lezen
    Geniet er nog lekker van
    Groetjes ook namens Rinus